Yamur47 Kızlar 6 haftalık gebeyim geçen hafta cuma yani 4 gun önce keseyi gördük bir sorun yok dedi doktorumuz daha kalp atışını duymadık haftaua dedi ama benim şuan kahverengi akıntım oldu bu normalmi çok korkuyorum bana yardımcı olur musunuz
hulya_6363 Yamur47 canım kese gorundukten sonra gelen kanama lekelenme şeylerini önemsemek gerekiyor bence bir acile görün nolur nolmaz belki önlem amaçlı iğne de yapabilirler
Yamur47 hulya_6363 Doktorumu aradım progestani fazlalaştir yarın da yanıma gel dedi ama sabaha kadar dayanamadım sormak istedim
hulya_6363 Yamur47 fitil olarak da kullanabilirsin canım benm kese görünmeden önce vardı kahverengi akıntım oda yerleşmeden dolayısıyla.hende fitil olarak kullandım günde 2 kere kullandım ve 4.gunden sonra geçti akıntılar fitili bıraktım