Nananusha Kizlar ciger gelistirici igne bas agritirmi???yaptiklarindan beri asiri basim.agriyo...daha 2 dozu gece yapicaklar
esmaozan Nananusha bende 2 doz vurundum bana hic bir etki yapmadı ama bunye farkli olabilir belkide size yan etki etmiş olabilir 2.ci dozu yaptrrken sorun isterseniz ama ben cok oyle etki edcegini zannetmiyorum baska seyden de agriyor olabilir
Muhtekin Nananusha Bana da yaptılar canim doktor mide ağrısı yapar dedi ikin gün ust üste yaptılar ama hic agrım olmadi
Asminsmom Nananusha Deletedmom15257 Kizlar ben de dun 2.dozunu vurdurdum bebekte bende inanilmsz halsiziz o bugun toplasan sabahtan beri 10 kere vurmustur benim de kolumu kaldıracak halim yok
Nananusha Asya_2402 32 tamamladik. dunden nstde sancim cikmisti ciger gelistiricimi yaptilar 4 doz. simdi kasilmalar bide bebekte asagi inmis ayaga bile kaldirmiyolar