Merhaba,
Eyüp ilçesinde oturan arkadaşlara bir konuda sorum olacak.
Eyüp’ün hangi semti daha merkezidir, otobüs, metrobüs duraklarına, hastanelere, alışveriş merkezlerine, çarşı pazara daha yakındır?
Bir de yokuşları çok olan bir ilçe deniliyor, öyle mi?
Teşekkür ederim.