Selamünaleyküm hanımlar 1 gün öncesinde başlayan belirtilirden bahsediyim konuya gecis yapıyorum hafiften başlayan ağrılar bel kasık eşim sürekli hastaneye gidelim diye soruyordu devamlı yok diyordum bekleyelim ağrılar artmaya başladı kasılmaları hesaplıyorum doktoruma attım yardımcı oldu saolsun bekledim yine akşam oldu eşime gidelim dedim tamm dedi duş alıyım belki azalır ağrısı dedim ama yok yine ağrı gelmeye başlıyor eşim taksiyi aradı açan yok yada var ama taksi yok o dakika ambulansı ara dedim acile gittik hemşire kontrol etti açıklık yok ama nst de sancı çıktı yatış vermek istedi doktorum kabul etmedim hani yatış yaptıktan bir gün sonra belki suni sancı verirler dogrurum falan düşündüm istemedim eve geçtik gece artmaya başladı ağrılar eşime masaj yapmasını istiyorum öyle devam ettik eşim gidelim dedi bende özelde sürekli kontrole gittiğimiz hocaya yaz anlat dedim gelsin falan özeli ara dedim gidelim aklımda sezeryan var hoca zaten demişti haftası ultrasonda 35 görünüyor diye erkenden alalım dedi korona çıkınca iptal olmuştu ağrı olunca mecbur gitmek zorundayız son bir günüm kalmıştı bitmesine şansa hoca pazar günü nöbetçi özeli aradı eşim bilgi aldı getirin dediler gittik nts ye 2 defa bağladılar bebegin hareketlerinde azalma var serumla falan düzeltilir parol verdiler doktor arada kontrol edilmesini istedi 10 dk da bir ağrı geldikçe ağlıyorum bağırıyorum kardeşlerim geldi biraz bekledik ben sadece ağrımı çekiyorum kimse umurumda değil o dakika sonra Bi anda ayağı kalktım lavaboya gittim lavabo gelmiş gibi hissediyorum gidip geliyorum ameliyat önlüğü getirdiler giydirdiler kardeşim eşim falan lavabo koşuyorum yine alttan dokunun elime hafif şişlik geliyor tamm dedim geliyor eşim geldi yanına gittim bakıyorum alttan baskı var tutmaya calisamazsin gibi baktım şişlik büyüyor aha dedim bebek geliyor kardeşime dedim koş çağır bebegin kafası falan birseyler dedim bi hemşire geldi çatala aldı bakmak için manzara karşısında oda şok diğer ebeleri çağırdı 5 6 kişi falandı hocada bizi ameliyat hanede bekliyor falan üst kata çıkaramazlar hocaya söylüyorlar çıkaramayiz doğurmak üzere daha hoca aşağı indi serum taktılar ebede makas ıkınıyorum bebegin gelmesi için biraz dardı galiba tam bilmiyorum iğne vurdu ebe makas attı ıkındım tüm kuvvetimle ağlama sesi geldi bebeği gördüm götürdüler giydirmeye doktorum dikis attı ebe bez bağladı arabaya koydular aşağı indik odaya geçtik ondan sonrası geçti yavaş yavaş normal doğumu beklemiyordum kimse beklemiyordu kaldıramaz diyorlardı ailem falan herkes şaşırdı çok şükür normal oldu korkum vardı nasıldır diye sezeryana aklım gidiyordu ama iyiki normal oldu Rabbım herkese bir avazda doğurmayı nasip etsin Aminnn Aminnnn