latahzen evet kürtaj oldum ve kanamam hiç olmadı. Rahim ağzım kapandığı için içimde pıhtılar kalmış ve acayip bir karın ve makat ağrısıyla doktora gittim. Kürtajda kullanılan Cytotec hap verdi. Vajinadan 8 saatte bir kullan dedi. Şuan 3. Kullanıyorum ama kanamam olmadı.