NurrrH Şimdi iç çamaşırım ve peçeteye kahverengi bir leke geldi. İlk gebeliğimde 6 haftalıkken gelmişti. Şimdi ikinci gebeliğim, 20+4 olduk. Normal mi bu haftalarda ? Aşırı yoğun değil ama leke yani