Artık bugün dayanamadım ağlamaya başladım midem yemek kabul etmiyor resmen. Yiyemediğim içinde tansiyonum düşüyo yataktan kalkamıyorum. Başta hamileliğin ilk 3 ayı normal diyodum hala devam ediyor. Bebeğe bişey olur mu diye korkuyorum artık aç kaldığım için 😩