Esrakrpzkara Merhaba arkadaşlar, geçen haftadan beri kanamam var ve parça geliyor sürekli. Her doktora gidişimde kalp atışı var bebeğin. Düşük nedir nasıl olur 😔Allah herkese sağlıklı hamilelik ve çocuklar bağışlasın 🙏🏻
Httrkmn Esrakrpzkara cok siddetli bir agrı olur diyorlar rahimde ve belde ben de 8+6 haftalık gebeyim. 2 defa koyu renk kan geldi. 5. Haftada alttan muayenemde kese gördük hafif kalp atısı cıktı. Geçen hafta doktora gidince kalp atısı cok yavas saglıksızsa kendi kendine kalbi durur dedi doktor sonra 2 gün arayla gittik tekrar düzeldi. Tam her şey düzene giriyor derken az önce yine açık kırmızı renk kanamam oldu. Annem düşük yapsan yerinde duramazsın o agrı cok kötü diyor bu yüzden su an doktora bile gitmedim kanama artar ve agrı olursa gideceğim. Ped dolmadıgı sürece doktorunla iletişimde kal ben öyle yapıyorum. Rabbim sana da sabır versin kanama psikolojimizi alt üst ediyor ama bebeğimiz için moralimizi yüksek tutmalıyız
funnymummy Esrakrpzkara benim geçen yıl bir düşüğüm oldu artık ölüyorum sandım gerçekten rabbim yaşatmasın evet benimde kanamam vardı ama düşüğün olduğu gün şiddetli bir karın ağrısı vardı batıp batıp çıkan ateş basması mide bulantısı ve ishal başlamıştı 3-5 şişe morfin verdiler ancak öyle şiddetini bastırmıştı ve düşük gerçekleşti
Esrakrpzkara Goncanur progestan hormonu başladı hastanede yatış yaptım 3 gün sonrasında sabah akşam devam ediyorum ilaca. Her gittiğimde hastaneye yatış yapsam da aynı ilacı vereceğim diyor eve geliyorum. Allah herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin