Keşke yaptırmasaydınız ikinciyi çok yanıltıyor bak gör bebeğinizin hiç bişeyi yok 🤗 ablamın bebeğine üçüncüsünde bile down sendromu dediler ablam hiç tınlamadı 😂😂5 yaşında kızı gayet sağlıklı ☺️ Bence ikinciyi pek önemsemeyin sitres yapıp daha da kötüye gitme… Bir arkadaşımda bebeğine hiç bir tarama testi yaptırmadı. Bebeği gayet sağlıklı.🥰sağlıkla kucağına alırsın inş.🤗