Kızlar merhaba size şuan hastane odasından yazıyorum . Bugün kontrol için geldik 2 kordon dolanması ve kaşıntımdan dolayı doktorum sezeryan olmam gerektiğini söyledi ve acil bugün alırsak iyi olur dedi . Bizde eşimle düşündük biraz dışarda kabul ettik bugün saat 2de sezeryanla girdim spinal sezeryan 😊 Her doğumun zorluğu var ilk doğumum normaldi bu sezeryan oldu çok ağladım ağrımda çok oldu ama dediğim gibi her doğum kendine özgü. Oğluma baktıkça bütün acılarım diniyor Rabbim herkese nasip etsin . Ne zaman bende buraya doğum hikayemi yazacağım diye merak ediyordum Rabbime şükürler olsun 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘😍🤩😍🤩😍