Nehirbvkr Merhaba kızlar. Oğluma gittiğim rutin kontrol sonucu acilen sezaryan doğuma alınarak kavuştum ilk gebeliğimdi. Hala şoktayım suan 4 günlük olduk. Gebelik şekeri olduğu için haftada 2 kez kontrle gidiyordum ve nst giriyordum. 22 temmuzda gittim kontrelde bebegin boynuna 2 defa kordon dolandıgını ve acilen alınması gerektiğini söyledi doktor yoksa riskli dedi. Aslında hep normal doğum istiyordum ve kendı sancımı beklıycektım ama nasip böyleymiş. 10.40da randevum vardı girdim 11.48de oğlum doğdu hersey okdr cabuk oldukı ben eşime bir ara beni tokatlarmısın dedm ben nerdeyim suan falan diyorm hemen doktor üst kata yolladı ve beni anında giyinmeye aldılar üstüm cıkıyor damar yolu acılıyor ve okdr hızlj yapılıyorkı ben bsy soramıyorum kımseye elim ayagıma dolandı hemen asssaya ameliyathaneye indirdiler ne yapcakladı hakkında hiç bir fikrim yok. Ameliyathaneye götürdüler ordada hersey cok cabum oldu ne olck ne yapcaksınız suan dıyp durdum her ıslemde cünki hersey gerç6 cok hızlıydı bir anda iğne aneztisizi iğneler ve yatırıldım hersey 10 dk sürdü sonra oğlumu gösterdiler 15 sonra sesini duydum gösterdıklerınde bakamıyorum sonra gösterin dedm çünkü şoktaydım içimden cıktıgına inanamadım planlı bir sezaryen olsaydı belki kendımı buna hazırladım biraz temızlendıkten sonra getirdiler ben tabi deli gibi ağlıyorum getiediler yanağıma koydular bir defa öptüm okdr güzeldiki cok heycan verıcıydı cok kücükdü suan bile hala şoktym. Yukarı cıkardılar daha sonra 2 saat titrmenin üstünr kendıme geldım. Oğlum gayet sağlıklıydı 2995 gr 47 cm doğdu. Küveze alınacak diye korktm cunki daha kucukdu bana göre ama kendını kurtardı yavrum darısı size biz bir şokla gözümüzü açtık ama sizin için daha güzelleri nasip olsun beklyen anneler için 🙏🏻💙
Fundatercuman Nehirbvkr Yaa ben de 36+5im 🥺 Çarşamba kontrolüm var. Kız kontrol diye gidiyorum ama her an her şey olabilir demek ki şimdi seni okuyunca panik yaptım çok 😂 Şaka bir yana rabbim evladını sana bağışlasın inşallah..Küveze girmeden yanına geldiyse ne mutlu sana çok sevindim senin adına..Kordon dolanmasiydi sanırım tek sorun dimi? Yani kontrole gitmeden önce herhangi bi belirtin falan var mıydı acaba?
yagmuregenur Allah uzun ömürler versin, okurken gözlerim doldu maşallah sana ve yavruna, bebek direk yanına geldi değilmi doğru anladım yabi küveze alınmadı çok şükür ?
Nehirbvkr yagmuregenur yok alınmadı cok şükür yanımda sadece ufak bir sarılığı var onuda emzırerek atlatacağız inşallah 🥰
Nehirbvkr Fundatercuman hayır rutin kontroldu sdc. Oncesindede sdc gebelik sekerim vardı ama oda kontrol altında ztn. Bir anda konstrele girmemle bebegimi elime almam tam 1 saat sürdü. Ama ikimizdd cok iyiyiz şuanda..
Nehirbvkr aylakiral çok teşekkürler darısı bekleyen herkese 🥰Ben ilk çok kücük diye korktum erken diye ama kendımı hep doğum ve ölüm asla şaşmaz vardır bundada bir hayr diyerek sakinleştirdim oğlumun o gun doğması gerekmiş ve hersey o kordon vs. Tamamen birer vesile. suan gayet iyiyiz 😍