Merhaba sevgili anneler 15 haftalığız doktor bugün erkek dedi. Ama devlet hastanesinde ve ultrason cihazı çok iyi değildi. 12 haftalıkken cinsiyeti belli değil demişti başka bi doktor. Bi arkadaşım 6 aya kadar erkek dedi bana 6. Ayda kız dedi Doktor 6 aya kadar alışveriş yapma dedi. Buraya fotoğraf yüklemeyi beceremdim yapabilseydim yorumlarınızı alırdım. Cinsiyeti erkek deyip kıza dönen var mı acaba yorum yapan herkese şiş teşekkür ederim 😘