Mavisperi Esseses ben radyoloji uzmanına gittim Ali İpek çok çok memnun kaldım hersryi tek tek anlattti sonra sormak istediklerimi dinledi ve cevapladı tavsiye ederim internetten arastirabilirsiniz yorumları çok iyi banada Bi hemşire tavsiye etmişti cukurambarda yeri
Meyraas Ali İpek’ten randevu aldım ben de. İnternet yorumları hep olumluydu, henüz gitmedim ama tek gebelik 750 TL, ikiz gebelikte 1.000tl ücreti varmış
Ninisemmm Arkadaşım Aydan Biri’ye gitti. Hiç memnun kalmamış inanılmaz bir ego ve bir buçuk saat bekletmişler. Üstelik nakit vermeyip karttan çektirdikleri için 50 TL fark almışlar. Koskoca koru hastanesinin sahibisin 50 TL’nin lafını yapıyorsun yazık. Ali İpek i ben de duydum ona gideceğim. Ya da devlette yapılıyor mu bilgisi olan yazabilirse sevinirim
Esseses Evet devlette de yapılıyormuş bende kararsız kaldım özele mi devlete mı gitsem diye kaf karışık bilmiyorum.. devlette renkli ultrason video falan oluyor mu acaba