Kızlar merhaba size birsey danışmak istiyorum cinsiyetle ilgili 12. Haftada kıza benziyor demişti başka bir doktor 16 haftada gittiğimde ise kendi doktorum kesin kız dedi değişmez heralde demi randevum 5 ağustosta ama biz bu haftasonu ailemizle cinsiyet partisi yapıcaz instagram da falan da paylaşmak istiyorum sonra bide değişiklik olur diye korkuyorum çünkü aynı doktora arkadaşım gidiyor ona ilk önce erkek dedi 2 hafta sonra gittiğinde kız dedi o yüzden kafam da deli sorular🤦🏻♀️