Hepinize merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 15 gündür kaşınıyorum gece yatamıyorum heryerim yara oldu kasinmaktan geçen hafta kontrole gittim ve doktorum tedirgin olup bir sürü tahlil yaptırdı ve karaciğer, safra kesesi emzinlerin çok yüksek cikmis hemen dahiliyeciye git yanıma geri gel dedi. Oda aynı şekilde söyleyince 37.haftamizda olduğumuz için şimdi almayalım bir kaç gün takip edelim dedi. Şimdi 38 haftaya gireceğiz Çarşamba günü ve sezeryan ile alacak sizin başınıza böyle bisey geldi mi ben çok telaşliyim