Gozde1909 zararı yok canım ben doktorun verdiği kremler zeytin yağı falan herşeyi denedim acısını hiçbiri geçirmedi ama sarı kantoron yağını sürdüm yarım saat içinde bende etkisini gösterdi üç gün içindede tamamen acı yok oldu normal doğum düşünüyorum ne olur ne olmaz diye doğuma kadar da kullanacağım yinede. İnşallah sendede etkisi olur 😇