kevser444_ Kızlar 38+3 deyiz başı aşağı iyice döndü doğum hemen olur mu yoksa daha, erken zamanlarda dönenler var mı
Elfs kevser444_ daha öncesinde doğum kanalındaydı bebeğim ama 40+3 oldu doğmadı nst kötü geldiği için acil sezaryene girdim