Kevser123sa Benim bebeğimin karın çevresi 10 gün geriden geliyormuş bende çok endişelendim böyle bir durumla karşılaşan varmı
Shyla_ktlu Kevser123sa önemli değil onlar ilerden gider geriden gelir kafana takma kontrollerini aksatma😘
Kevser123sa Shyla_ktlu bana kalsa öyle yapacam ama doktorum haftaya tekrar görüşelim böyle olursa yine gebeliği sonlandırmak durumunda kalırız gelirken de hazırlıklı gel dedi
denizasigi Kevser123sa ne alakası var sacmalamasin ya bence daha iyi bir doktora gidin. 2 hafta önden ve geriden gelmesi sorun olmuyor
Babyozi21 Kevser123sa kaç haftalıksınız hangi hastaneye gıdıyorsunuz krsınlıkle başka bır hekimin daha önerısını alın ıyı bır perınataloga gıdın
Kevser123sa Babyozi21 Kahramanmaraş Elbistan da özel yaşam hastanesine gidiyorum 36 hafta adetime göre ultrasona göre 34+5
ZllTzcn Kevser123sa 37de zorunlu doğum mu söyledi doktorunuz . Ben de sizinle aynı durumdayım bebeğimin kilosu az olduğu içim 37de sezeryanla gebelik sonlandırılacak muhtemelen. İnşallah sağ salim kucağımıza alırız
ZllTzcn Kevser123sa biz 35 . Haftadayız ve 2140 bebeğim. Bizim de sadece karın çevresi geriden geliyo fakat ne yapsam dane etsemde kilo almıyo o yüzden 37de sezeryan önerdi doktorum
Kevser123sa ZllTzcn banada henüz şu haftada doğum olacak demedi haftaya tekrar görüşelim ve hazırlıklı gel dedi