busepoyraz Merhaba Suan 36 haftalığım ve 2 kontrolumde de bebeğimin kafası 2 hafta önde gittiğini söyledi zaten ters de duruyormuş ama bebek doğuma kadar dönse bile başı önde gittiği için sezeryan olur mu aranızda olan varmı merak ettim
Guloyku busepoyraz ilk hamileliğimde aynısını Dr bana derdi ama hiçte başı büyük doğmadı fakat tersti o düzelmedi sezeryan oldum