SAyenurUlusoy Kızlar balıkesir de atatürk devlet hastanesinde kadın doğuma gıden var mı hangı doktor onerırsınız 😔
BurcuAdak Özcan yılmaza gidiyorum memnunum öncesinde aydın şavklıya gidiyodum cok sessiz ve cok sakin geldi pek bişey anlatmıyodu bende özcan beye geçtim
GizemC Sebahattin çelik on numara doktor ben ona gdiyorum tavsiye ederim Balıkesir devlet hastanesinde eski askeriyenin doktoru
Burcuu129 Detayli ultrason için hamgi doktoru öneriyorsunuz ve kacıncı haftada detayli ultrasona bakıyorlar🤗 Detaylı bilgi verebilirmisiniz
Faile10 Bende sebahattin bey’e gidiyorum. Gerçekten iyi bir doktor. Onun dışında aladdin kaçara gidiyorum söyledikleri hemen hemen aynı arada uçurum farklar yok.