Gncakpr Merhaba arkadaşlar 37+2 deyiz 3750 gr ız fakat bebeğin kafa ve göğüs ölçüleri 40 hafta uyumlu olduğu için doktor iki hafta sonrasına sezeryan günü verdi ama ben normal doğum yapmak istiyorum sizce eğzersizler normal doğum yapmama faydalı olur mu yoksa sezeryanı mı düşünmeliyim direk
Papatyam_annem Gncakpr buyuk ihtimalle iri bir bebek olduğu için sezeryan önermiş cnm maşallah haftasına göre kilosu coo güzel 🧿 Doktorunuzu dinle yin bence
Kleopatra- Neden sezeryan günü verdi çatı muayenesi oldunuz mu acaba. Eğer çok dar falan dediyse bence sezeryanı bekleyin ama egzersiz falanda yapın isterseniz.
Gncakpr Kleopatra- çatı muayenesi yapmadı çocuğun baş ve göğüs bölgesi iri olduğu için sezeryan olman lazım dedi normal doğum olmaz dedı. Bende evde eğzersiz yürüyüş yapıp normale MK zorlasam diyorum işte
Gncakpr Papatyam_annem evet ama sezeryan sonrası iyileşme sürecinden çok korkuyorum göbek gitmiyor dikişler ağrıyor o yüzden normal için uğraşsam mı diyorum
Derya_gumus Gncakpr valla benim 3 ablam seraryen 1 ablam dormal doğumla bebeklerini dunyaya getirdi aralarinda ne fark var dersen sadece normal dogumda ayni gun kalkip yuruyosun ama ondada altta kesi olunca bi farki olmuyor sezaryen olan ablamlarda gayet iyi bikac gune toparladilar yani niye korkuyorsunuz ben butun doğum sekillerini arastirdim normal dogumundan cok sonra dezavantajlari oluyor ben sezaryen istiyorum acikcasi:))
Papatyam_annem Gncakpr ya yapısal sanırım bizim gelinimiz doğurduktan bir ay sonra sıfır göbek kaldı hixnbisey i kalmadı yaninbem göbek kilo düşünmüyorum inan ki şunu kafama yazdım bilmiyorum bebek Co ok güzel ve mucize birşey onu 9 ay boyunca vücudumuz da Resmen büyütüyor uz okadsr sancılar çekiyoruz doğum şekli ne.olursa olsun normal de olsa acılı seseryan da olsa.acili ama sonu güzel gecmeyecek bir ağrı değil seseryan da olsa geçecek en fazla ne kadar agriyabilir ki 1 ay onda en fazla ona da katlanmak gerek hixnbirsey olmaz gözünde büyütme ben de zaman zaman lohusalık depresyomuna giris yapmaya başladım 13 gün kaldı sonra.diyorum ne oalcak nasıl atlatacagim ama herşey gecicek öyle düşünüp yaşadığımiz andan tad almaya bakalım hixnbirseyi kafamıza takmayalim ♥️
Rumer Gncakpr zorlayın bencede, elinden gelen normal doğum yapsın .. dört gün oldu sezeryan oldum , bittim mahvoldum, İyileşme süreci ve aynı anda bebek çok zor
Merve0817 Gncakpr Gncakpr çatı muayenesi yapsaymis bı keşke sonra karar verseymis normal doğum olup olmayacagina ilk kızım 4 kilo doğdu doktorum o zamanda kafası büyük diyordu çatı uygun diye normali denedik ve öylede oldu bizde şuan 37+3 uz dün gittim doktora 3500 kilosu dedi haftaya çatı muayenesi yapacak bakalım ne diyecek hayırlısı..
Gncakpr Merve0817 Merve0817 önümüzdeki hafta pazartesi yine gideceğim onu bi sorayım bakalım çatı muayenesi yapmayacakmıyız diye ne diyecek
Gncakpr Derya_gumus bunu söyleyen ilk kişisiniz benimde annem iki sezeryan oldu onda zorluğunu görmüştüm o yüzden hiç istemiyordum sezeryan ama şimdi napacagım bilmiyorum
Merve0817 Gncakpr aynen yaptıktan sonra çatıdan buna müsait değilse o zman zaten doktorunu dinlersin canım . İnşallah en hayırlı şekilde alırsın bebeğini kucağına bide kendini.sartlama lütfen normal doğum yapacağım diye önemli olan ikinizin sağlığı normal sezeryan farketmez . Kilo kalacaksa normal doğumdan sonrada kalıyor kalmiyorsa sezeryan de de kalmiyor .
Derya_gumus Gncakpr valla ben gördüğümü okuduğumu söylüyorum herkesin doğumdan sonraki toparlanma süreci farkli oluyor tabi ama sizin bebeğinizin normal doğumla olması zor gibi doktorunuzu dinleyin bence çünkü ısrarla normal doğum yapan kişilerde doğum sırasında oluşan riskler var Allah korusun bebek oksijensiz kalabilir bence burda aslinda ilk düşünmeniz gereken bebisiniz onun icin hangisi daha sağlikli ve uygunsa onu yapın
Gncakpr Derya_gumus sancım başladı bugün bebek su yutmaya başladığı için acil sezeryan oldum çocuğum doğdu 🙏
Gncakpr Merve0817 bugün sancılarım başladı akşam hastaneye geldim bebek su yutmuş nabzı alamadılar acil sezeryan oldum şimdi ikimizde iyiyiz çok şükür korkunun ecele faydası yokmuş 🥰☺️