Selam kızlar, 2. Gebeliğim. İlki normal doğum oldu, epidural aldım 7 cm civarıyken. Almasamda olurdu sanki epidurali gibi düşünüyordum ve doktoruma söyledim. Nasıl istersen öyle yaparız dedi.(aksi bir durum olup sezaryene dönmezse doğumum.) suda doğum yaptırdığını görmüştüm, onu da sordum. istersen çok rahat oluyor suda doğum, yapabilirsin dedi. Hiç konuşulmamış sanki, suda doğum yapan var mı merak ettim🤓