Melikerva Öncelikle sakin olun. Aynı şeyleri yaşıyoruz ve kızım 2 yaşında. 2 yaş sendroumunda herşeye ağlıyor herşeydr mızmız bir yemek yedirmek 1. 5 saatimi alıyor ve her öğün böyle😔. sırf oyun oynasın paylaşmayı öğrensin dşye kteşem2 saatliğime gönderdik bütün huyu değişti, yemr düzeni değişti. Bildiğiniz tepki gösterdi bize.Muhtemelen kızınızda hamileliğinizi biliyor ve anlıyorsa tepki olarak böyle yapıyordur. Birde üstüne kreşe gidiyor beni gözden çıkardılar gibi görüyordur. Brn günletdrce ağladığımı biliyorum hatta sinir krizleri geçirdim😢Ama düzelmiyor kızım düzelmicekte ben kendimi yıprattığımla kalıyorum. Onuda geçtim karnımdaki yavrumda etkileniyor