Esmerimm- Arkadaşlar merhaba yakın zamanda burda doğum yapanlar bilgi vere bilir mi nasıl oluyor sancı odası ve doğum odası ayrımı odaları tek kişilik mi bir ara öyle duydum ilgi alaka memnun kalanlar kalmayanlar yazarsa çok sevinirim