Asil_hatun 2 haftadır okadar çok kaşınıyor ki kahverengi kısım yara oldu kasimaktan normalmi yaşayan varmi daha önce 2 gebelik geçirdim yaşamadım
Babyozi21 Asil_hatun nemli tutun ama ovalamasan yara ıyıleltırıcı bepanten krem kullanabılırsınız kaşımayın enfeksiyon olur yara büyürse
Tutkuuuu Asil_hatun Ah ne çektiiiiim! Artık koparıp atacaktımmmm! 😂Göğüs ucu kremi al canım nemlendir güzelce. İllet gibiiii ya başka türlü geçmiyor.🤣