Sevimefealp Arkadaşlar 1 senelik devlet memuruyum ben doğum yardımı alınıyo sanıyodum ama alınmıyomuş bildiğimiZ devletin verdiği 300 lira alınıyomuş doğrumu ya
sudeyl16 Sevimefealp sizin zaten çalışmadığınız süre zarfında maaşınız yatıyor özel sektörde böyle bi durum olmadığı için doğum parası veriliyor