catal35 Geçen ay plt 160 Bu ay 125 çıktı. 3 hafta sonra tekrar tahlil yapılacak. Önerileriniz var mı bu durumla alakalı
yagmurmercan @" catal35 catal35″#p23309909 Cok dusuk degil benim 90 larda , sadece duzenli takip edilmesi gerekiyor
mhmmddgc catal35 Yükselmesi için c vitamini yiyebilirsiniz ama çok düşük değil genelde 50 bün altınds olunca müdahale edilmesi gerekiyor. Trombositler kendini zaten 10 günde yenilemesi gerekiyor. Gebeliktede düşebiliyor
tazebiranne_hg04 catal35 benimde öyle canım değerler tam ne kadar bilmiyorum ama doktorum düşüyor dedi hamilelikte oluyormuş
Betulxxx catal35 canım bende düşüklüğü değil de yüksekliği var. Kan sulandırıcı kullanıyorum ben . 570 lerden 350 e ancak düştü Doktora sor eğer zarar gelmezse yeşil mercimek çok yükseltiyor
Betulyslv Benim şuan 15 binde serum ve ilaç verdi doktor , doktorum tıp fakültesinde doğum yapmalısın ben bu riski alamam dedi
Zaz24 ben kansızlık için demir ilacı kullanıyorum aynı zamanda. demir hapı yani. acaba bu da plt düşüklüğü yapıyor olabilir mi
catal35 Zaz24 ben de Demir ilacı kullanıyorum doktor verdi sanmıyorum onunla bir ilgisi olduğunu. 80 in altına düşmediği sürece çok problem değil dedi doktor. Hamilelikte sık karşılaşılan bir durummuş
Zaz24 catal35 peki acaba epidural veya spinal takılmasını kaça kadar düşerse engeller biliyor musunuz
Zaz24 haftama giriyorum 182 plt değeri ile. korkuyorum ya daha da düşerse ve epidural takılmasını engellerse diye. düşmemesi için yapacak bişey var mı
Zaz24 catal35 evet ama her ay kan tahlili yaptırıyorum ve her ay 50 50 düşüyor. temmuz sonunda 227 idi. ağustos sonu 182 oldu. bu gidişle 100un altına düşecek sanki
catal35 Zaz24 gönlünüzü ferah tutun. Sabahları aç karnına pekmez tüketin. Gün içinde kuru üzüm. Bir de yeşil mercimek artırıyor deniyor