Ben de 12 yıldır falan içiyordum. İlk 5 hafta içmiştim fakat haberim yoktu bebekten. Sonra da 2-3 hafta içinde tamamen bıraktım. Bebeğe zararını düşündükçe içmek istemedim zaten, azalttım bayağı sonra da bulantılarım yoğunlaştı ve iyice tiksindim. Şimdi 34 haftalık olduk ve aşırı canım çekiyor yani rüyalarımda görüyorum, bazen gereksiz sinir bile yapıyor sigarasızlık fakat içsem devamı gelir diye tutuyorum kendimi. Doğumdan sonra da içmem yani bebişi emzirirken kahvehanedeki dayılar gibi kokamam çocuğuma diye avutuyorum kendimi 😂