benimmdunyamm Zrksvly33 arkdasim.yapto çok memnun kaldı doktor ismi bilmiyorum sadece yanında erkek kalamiyor görüş saatleri dışında girmesi yasak
Zrksvly33 benimmdunyamm ay bu mesaj beni çok rahatlattı çünkü bazı devlet hastanelerini hiç beğenmiyorlar çok ilgisizler diye de normal doğum olacağı için biraz korkuyorum açıkcası
benimmdunyamm Zrksvly33 arkdasim sezeryan yaptı eltisi normal yaptı eltisine ebeler hadi mervecom yaparsın mervecim diye diye dogurtmuslar memnun kalmışlar.yani
Zrksvly33 benimmdunyamm darısı bana o zaman inşallah ya benim ilk doğumum çok zordu bu defa maddi sıkıntıdan devlette yapacam ama işte inşallah bana da iyi ebeler denk gelir
Nurten2610 Raflesya merhabalar birşey soracaktım şehir hastanesinde Perşembe ve cuma günleri grev devam ediyor mu bilginiz var mı cumaya randevu aldım da boşuna gitmiyeyim
Raflesya Zrksvly33 Merhaba canım gittin mi Pınar hocaya nasıldı memnun kaldın mı bu arada doktorlar geliyor değil mi grevdelermiş diye duydum
Raflesya Zrksvly33 Kesinlikle ben düşük yaptığımda acilde Pınar hoca vardı.Hem ağlıyordum hem çok korkuyordum alttan muayene etmek istedi kabul etmedim kadın o halde ikna etti beni çok tatlı dilli çok seviyorum🥰
ilosmoms Zrksvly33 nasıl randevu alıyorsunuz ya MHRS ye talep bile oluşturdum hiç randevu mesajı gelmiyor