7+3 haftalığım ama göbeğim 5 aylık. Öncedende göbeğim vardı ama bu çok fazla ve anormal geliyor. Kilolu değilim 172 boy 63 kiloyum . Şimdiden pantolonlarım kapanmıyor . Gayet sağlıklı besleniyorum hep dikkat etmişimdir zaten. Durumu böyle olan var mı?