Kızlar bilenler vardır 20+0 ikizlerime hamileyim ve 2 gündür haraketleri hissettim pıt pıt bagırsak haraketleri falan gibiler di ama bugun hiç hissetmedim yaa normal mi bu haftalarda ilk gebeliğim bu arada ve bugun de tetenoz aşımı oldum onunla bi alakası varmıdır böyle düzensiz mi oluyor bebek haraketleri sizin nasıl oldu yaa