Maden suyu, salatalık, çiğ patates iyi geliyor. Benim de başta bunlar kesiyordu biraz ama anlık rahatlıyordum. Gaviscon şurup kullanıyordum ama geceleri oturarak uyuyordum ve çok sık uyanıyordum midem yüzünden. Daha fazla ilaç içmeyi pek istemediğim için mide koruyucu istemedim doktorumdan ve 20’li haftalardan beri mahvolmuştum. Şu an 34 haftalığız ve pes edip mide koruyucu istedim doktorumdan. Dün içtim ve normal bir insan gibi uyuyabildim, Demir ilacı dahi yakmadı midemi. Şurup da içmiyorum iki gündür. Güzelce yemek yemeye başladım. Boşuna kendime eziyet etmişim haftalardır. Eğer çok zorluyorsa mide koruyucu isteyin doktorunuzdan. Çok rahatlarsınız.