Huzur55 ben 25 kilo versem ölürüm heralde 😂 1,68 boyunda 67 kiloyum vücut kitle endeksim gayet normal ki yağ oranım da çok düşük şuan 34. Haftadayım 3 kilo aldım keşke planlı hamile kalsaydın şişmansın denilirse şu halime tabikide kötü birşeydir 25 kilo veren yakınınızla beni bir tutmanız hiç mantıklı değil 42 kilo benim için çok düşük olurdu çünkü☺️ ayrıca hamile birine şişmansın demek ne kadar doğru sizce şişman olsa bile?