Minasuu22 ben Liv de doğum yapmadım ama serklaj oldum hizmette dört dörtlükler odalar kendiliğinden süslü dogum ucretıne dahıl cok temiz dört dörtlük hastane en son 2 ay once fıyat aldıgımda 4500 normal 5500 sezaryan demişlerdi ama ben Doc Tuncay Yüceye gidiyorum onun sezaryen normal dogumda 12000