Azra41 kendimi biraz fazla yorduğumda ya da ani hareket ettiğim zaman benim de başıma geliyor rahminiz artık büyüdüğü için kramp giriyor ben doktoruma sordum bu durumu normal olduğunu söyledi doktorum Hatta bana şöyle söyledi olduğu gibi aktarayım size Ağrı girdiği zaman uzandığında istirahatle geçiyorsa normal Eğer istirahat edip dinlendiğinizde hala geçmiyorsa o zaman sıkıntı o zaman doktora gitmeniz gerekiyor