Merhaba kızlar. Akıl sağlığım beni sınıyor artık. Benim çok kafam karıştı. Şu anda babynest ve 5,6 parça yeni doğan bebek kıyafeti aldım. Kalın battaniye ve bi yorganı var. Başka pek bir şeyim yok. Reflü yatağı laZım mı? Lazımsa hangisi 150₺ye de var 450₺ye de. Biberon avente baktım ama cam mı plastik mi alacağım? Göğüs pompası alacak mıyım, alacaksam ne alıcam manuel mi elektriktikli mi, hangi marka? Park beşik istiyorum ama onuda hangi marka alıcam bilmiyorum. Siz neler aldınız? Ya da yakınlarınız ne aldı, ne kullandı, nelerden memnun. Ben hayatımda yeni doğmuş bebek görmedim bile, çok fıransız kalıyorum ya. Help mee !