Gamzess1 suyun önceden gelince suni sancı inan ölümden beter. Hiç kendini de bebeği de strese sokma. Gir sezeryana hiçbirşey yok sezeryanda merak etme..benimde suyum bir gün önce tamamen gelmişti hiç açıklık yoktu ertesi gün oldu hala açılma yok suni verin dedim ben ama nasıl ağladım ben ağlıyorum annem ağlıyor sonra dayanamadım. 2 saat ancak alabildim. Çocuğum 4 kilo idi o yüzden sezeryan istiyorum dedim zaten doktor sezeryana alabiliriz demişti ben diretmiştim normal doğum olsun diye. Ama gerçekten çok zor suniyi aldıktan sonra öldüm resmen. Ve sonra sezeryan oldum. İnan hiçbirşey yokmuş, korktuğuma değmezmiş. Uyandığımda bebeğim kollarımdaydı. Şimdi ikinci de de inşallah sağlıkla sıhhatle kucağıma alırım yavruşumu