Ben ağrı yapmıyor ama iç taraf kökten kırıldı diş duruyor kökü oyuldu hava alıyor ve dilim değdikçe dilimi kesiyor ilk 3 ay ve son 3 ay hamilelerde diş tedavisi yapılmıyor ben son 3 aydayım diye bekliyorum ama siz bi dişçiye görünebilirsiniz belki yaparlar