Cinsiyete göre hamileliği hafif atlatan veya zor atlatan oluyor diyorlar doğru mudur? Mesela erkek bebeklerde daha az bulantı vs., kız bebeklerde daha çok bulantı, kusma oluyor diyorlar. Denk geldiğiniz bu tarz durumlar oldu mu? Benim oldu gerçekten 😏