Kızlar 9 aydır evliyiz bebek istiyoruz ama bı turlu Allah nasip etmedi ben sürekli doktora gidip geliyorum çok şükür bı sorunum yok eşimde eyni şekilde gitti.onun da temiz çıktı sonuçları 🙏eşim askeri personel olduğu için sürekli evde olmuyor yumurtlama gününe falan denk gelmiyor gelse billle olmuyor bu ay adetim 7 gündür gecikiyor test yaptım neegatif 🥺doktora acile gittim adet sökücü falan versin diye tavsiye etmedi kendiliginden adet ol dedi ama ağrılarım çok var sağ tarafimdaki kasığım çok ağrıyor karnım aşırı derecede şiş göğsüm aynı şekilde çok ağrım var adetim niye gecikti yaa fikri olan var mı lütfen yazar mısınız