Ozlemelif Kızlar 26 haftalık hamileyim son 1 aydır ağrı çekiyorum sanki bicakliyorlar karnımı batıyor doktoa kaç kere gittim birşey yok deyip gönderiyor peki bu ağrı niye oluyor su icmeeye korkuyorum 1 kaşık çorba icsem bule daha çok şancı yapıyor ne yapicam benyardım edin
esmaozan Ozlemelif bobreginde birsey yoksa normaldir canm bnmde oyleydi bobrektede birsey cikmadi ama senin gbydim cok cektim cok anlyorum seni gecmek bilmedi bnmki cok sukur 34.cu haftama geldim eskisi kadar degil tabi ama yinede oluyor sabretmek lazm 😑
1anne Böbrekle alakalı olabilir canım bi git istersen yada bevek baskı yaptığı içinde agrıyor olabilir