Karenim123 ben ekim 14 de opu oldum ocak 4 de transfer. Benim rahim dinlendirme zaten olucaktı. opudan sonra bir daha ameliyat olmak zorunda kaldım bir bucuk ay sonra toparlanabildim öyle böyle derken ocak ayına kalmıştı hadi ablanızda hayırlı haberlere inşAllah..