mercmekannsi Senanur567 evet cok normal demisti bana doktor.. bi bak bakalim eski adet gunune yakin tarihmi diye. ozamanlar daha cok agriyor ilk 1-2 ayda.. bende oyle olmustu yani
Kleopatra- Senanur567 Çok stres yaparsanız psikilojikmen kendini rahatsız edersin canım stres yapma sakin kal pozitif düşün. Yerleşiyor olabilir. Daha yeni sonuçta kan gelmediği sürece sıkıntı yok kontrol edin siz.