Sdt3456 Kızlar gecen ayın 22 sınde ılk dozumu vuruldum. Ikıncıde vaktı geldı 29+4 haftalık hamileyim. Haftaya vurulsam 2. Dozu. Son ne zaman bılıyomsunz
mhmmddgc Sdt3456 32.haftaya kadar tamamlanmış olması gerekiyor i. Bende 31.haftada yaptırdım bir sıkıntımda olmadı
Ozgeseker m060918 ben 17. Haftamda ilkini olmuştum şimdi 22+4teyim yarın da ikinci dozu olucam canım erken değil bence
Seyma0323 Ozgeseker ilk dozu olurken hareketlerini hissediyormuydunuz canim? Bende buyuk ihtimal yarin olcak 20. Haftamdayim ama hala hareketleri hissetmiyorum kimisi hissetmen gerekiyor önce diyor kimisi fark etmez diyor
Ozgeseker Seyma0323 benim sağlık ocagindaki ebem hissetmene gerek yok demisti canım farketmez demişti ben de güvenerek oldum ve bişey olmadı çok şükür şuan 23 haftama az kaldı ama hareketlerini şuan bile çok nadiren hissediyorum
Seyma0323 Ozgeseker bizim bebişler heralde biraz tembel benim bebekdende hala tik yok🙈🙈 Yarin 20. Hafta oluyor. Bir kaç hafta sonrada uyutmuyor diye sikayet ederiz😁
Ozgeseker Seyma0323 evet evet sanırım biraz nazlı olucaklar canım 😃😃 ilk zamanlar hemen hareket etmesini istiyordum ben hissetmedigim için korkuyordum ama şimdi ara ara ben burdayım diyor çok şükür bu bile yetiyor ☺️☺️
bebegim_ben54 Merhaba 30. Haftadayım 3 yıl önce tek doz vurulmuştum gebelik sürecim boyunca vurulmadım hiç , vurulmam gerekiyor mu ? Zamanım kaldı mı acaba ?
Ozgeseker bebegim_ben54 5 yıl içinde 2 hamilelik yaşayanlar için vurulması gerekmiyor diye biliyorum canım ama yine de kesin bilen birilerinden öğrenmeni tavsiye ederim ☺️
Ozgeseker Seyma0323 21. Haftaya ilk girdiğim zaman çok hafif pıt pıtlar hissetmiştim canım bebek mi değil mi anlayamamıştım ama şimdi tekmeler biraz daha sertlesince artık emin oldum 😃😃 kişiden kişiye değişiyor galiba canım biraz kilomda var o yüzden de geç ve az hssediyor olabilirim diye düşündüm kendi kendime 😃😃
Seyma0323 Ozgeseker Allah o duyguyu banada yaşatir insallah ne güzel bişey🙏😁😀 Insallah saglikla kucaklarimiza aliriz yavrularimizi,😘 bu arada hareketi ilk tam nerede hissetiniz🙈 kasıklardami yoksa göbek deliğin yanlarindamj
Ozgeseker Seyma0323 inşallah canım benim en kısa zamanda sen de hissedersin inşallah 🤲😍☺️ tam göbeğimin hizasında sol tarafta hissetmiştim zaten bebeğim hep sol tarafta ultrasonda da hepte o tarafta hissediyorum genelde 😃😃