Pelopss 22+1 günlük hamileyim ve göbeğim ,gögüslerim ve tüm vücudum kaşınıyo bu durumu yaşıyanlar varmı ? Nezaman gecer ve ne yapmam gerekiyor bilgilendirirseniz sevinirm .