Kızlar on gün sonra kızım 6 aylık oluck ve dönmeye başladı. Gündüzleri yanındayım sknti yok ama yatarken de dönmeye çalışıyor bu norml biliyorm ama korkuyorum szce gece birşey olur mu.geceleri alarm kurup kontrl etmelimiyim o zamanda sese uyanır. Yani korkum şu ya nefes alamzsa,geri donemzse diye.
siz neler yaptınız anlatır mısınız anneler 🙏