Evrencakar Arkadaşlar merhaba bugün muayene günümdü. 38+2 deyim. Bebeğimin kordonu boynuna dolanmış doktorum cumaya kadar bebeğin boynundan çıkmaz ise cuma kontrolden sonra sezaryene alacağını söyledi. Daha önce başına gelen oldu mu?
Buketyusra Evrencakar oğlumda 2 kere dolanmıştı normal doğum yaptım kontrolde doktor söylememişti o an öğrendim içini ferah tut kötü düşünme
Kleopatra- Benim değil ama tanıdığımın oldu böyle durumu. Korkmayın çok çok tehlikeli birşey olsa doktor mutlaka hemen yatış verirdi. O yüzden sakin kal bol bol sev bebişi ve kontrolünü aksatma
212 Dr.kağan kocatepenin videosuna bakın bununla alakalı. Ben de sürekli ya kordon dolanirsa diye bir korku vardı ama izleyince biraz rahatladım