2 tane de ben geçirdim kimyasal ama kimyasallara şu sebep olur diyemez hiç bir doktor diyorlardı bende genetik test verdim kromozomlarımda yer değiştirme var benimde tüp bebek düşün dediler ben maddiyatıma uymaz diye son kez normal yolla deneme riskini aldım ve 32+5 olduk bebekte sağlıklı şükür 🙏🏻 yumurtlama takibiyle hamilelik yakaladım bende