Bugün 37+1 kontrolüm vardı.. Suyun azaldığını ve plesentanın yumuşadığını öğrendim. Yarın sabah 08.00’de sezeryan olacağım 🫠 Açıkçası hazır değildim daha 20 gün vardı bebişş de makat gelişi dönememişti 🤷🏼♀️ Heyecan ve stres duyguları zirvede şu an 😂 Güzel dileklerinizi ve dualarınızı bekliyorum 🫶🏼