Seda35 DerinDenizinannesi nasipse insallah kasım ortası gibi sağlıkla alalım kucağımıza hep beraber 🥰
AnagibiAnaa OksijenliSu Seni hatırlatirladim canım aynı gün hamile kalmışız 🐣❤️😂 Sağlıkla gelsin kuzucukklar
Melike02 Merhaba benimde Kasım sonu Aralık başı gibi 😊inşallah sağlıklı bir şekilde dünyaya gelirler 🤲🌸
Betull-11 Merhaba bizim de kasım sonu gözüküyor 21 kasım ama ikizlerim olacak inşallah o kadar durmazlar gibi geliyor
Ozgul45 Betull-11 merhaba benimde ikizlerim olucak 28 Kasım gösteriyor doğumu ama bende sanmıyorum o kadar durcagini
Gunes74 24 Aralık gösteriyor bizimde ama sezeryan 15 gün erken olur sanırım.Hepimiz hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤗
15ysr11 Gunes74 Sağlıkla gelsin yeterki normal sezeryan farketmez 🥰 Bizimde 21 Aralık görünüyor 🥰 Cinsiyetiniz belli oldu mu 🤗
Stella_0 DerinDenizinannesi Benimde normalde 13 Aralık gösteriyor ama böbrek nakilli olduğum için erken alıcaklarmış. 34. Haftada alınıyor genelde ama tahlil sonuçlarına göre ilerleticez dedi. Tam 1 Kasım’da 34 haftalık oluyoruz muhtemelen Kasım ortası gibi eğer sıkıntım olmazsa alırlar 😊 sağlıklı olsun da 🙏
Mucizebeklerkennn Kasım başı bizde kızımla 🥰 Hareketleri nasıl kızlar? 23+4 çok güçlü olmasa da kasıkta göbek deliğinde hissediyorum